אודות

חזון

כאנשים שונים עם שאיפות ומטרות שונות, לכולנו חשוב לחיות בריא. אנו בקאנטרי זיכרון מאמינים שנפש בריאה בגוף בריא. לכן בנינו עבורכם בית ובו מגוון רחב של אפשרויות להגשים חלום- פעילויות ספורט, פנאי, בריאות, נפש והכל תחת קרת גג אחת. בדרך זו אנו מקדמים את חזוננו לשפר את איכות החיים של כולנו!

מתאמנים ומנויים יקרים שלנו,

שנת הפעילות הקרובה בקאנטרי נבנתה במיוחד עבורכם! התכנית השנתית תאפשר לכל אחד מכם ליהנות ולמצוא את מקומו במגוון הרחב שהקאנטרי מציע במחיר שווה לכל נפש.

בבריכות השחייה, בחדר הכושר ובחדרי החוגים והסטודיו תימצאו את המאמנים הטובים ביותר, מגוון רחב מאוד של מדריכים ומורי דרך בתחום הספורט הבריאות והנפש לגילאים השונים.
צוות המשרד חייכני ונעים עומד לשירותכם בכל יום וברוב שעות הפעילות של הקאנטרי, צוות התפעול והניקיון פועלים ימים ולילות להנעים את שהותכם במתקן. לנגד עינינו תמיד אושרם של המנויים.

בנימה אישית, הקאנטרי הוא הבית של כולנו, גם שלי.
כמנהלת אני רואה כערך עליון את חשיבות השמירה על הבית והחשיבות לשדרג ולשפר אותו תמיד ולהתאימו למועדונים המובילים בארץ ובעולם .
להביא לכך שיהיה נעים נוח ומזמין יותר!

פתחנו את בית – הספר לנינג'ה הגדול והמקצועי ביותר באזור. אותו מלווים מקצועית כוכבי הנינג'ה סול ואמור. ילדי בית הספר לנינג'ה והנבחרת לוקחים חלק בתחרויות נינג'ה ארציות ומשתייכים לליגת הנינג'ה הישראלית.

חשוב לי להודות על ההזדמנות שניתנה לי מבעלי הקאנטרי לנהל ולהצעיד את הקאנטרי בדרכו החדשה, זה לא מובן מאליו. תודה גדולה לכם המנויים הוותיקים והחדשים על ה"תודה" החיבוק החם שאני מקבלת בכל בוקר!

מאז ומתמיד ואף יותר בעקבות נגיף הקורונה עלינו לשמור על המערכת החיסונית שלנו וכך גם על הבריאות שלנו.
אנו בקאנטרי שומרים על ניקיון וחיטוי המקום על פי הכללים ואף יותר על מנת שתוכלו להגיע אלינו ולשמור על בריאותכם !

מאחלת לכולנו שנה פורייה מלאה בהתחדשות ועשייה, אל תשכחו לשמור על הכושר והבריאות !

כי ״נפש בריאה בגוף בריא״

תמיד לרשותכם אורטל ינאי

מגוון
בריכות

חדר כושר
משודרג

אולמות חוגים
מאובזרים

בית קפה
מפנק

שפע של חוגים עדכניים וחדשניים