בית ספר לשחייה

בית הספר לשחייה על שם אור כהן ז"ל בניהולה של שרה גלילי

בית הספר לשחייה בזכרון יעקב פועל ומנציח את דרכה של אור כהן, שחיינית אגודה שגם ברגעים הקשים של המחלה לא ויתרה כי כוח הרצון והדבקות במשימה היו חלק בלתי נפרד ממנה.

אנו מאמינים כי כל ילד הוא יהלום וטמון בו הפוטנציאל למימוש והגשמה של כל מה שירצה. בית ספרנו מהווה מסגרת ערכית ומקצועית לרכישת מיומנויות לכל תחומי החיים.  

נפלה בחלקנו הזכות מדי שנה, ללמד ולפתח מאות ספורטאים צעירים בתחילת דרכם. באמצעות אימוני השחייה הילדים משפרים את יכולותיהם הפיזיות, המנטליות, הקוגנטיביות והאישיות דרך המים. במגוון הרמות, בהדרגתיות ובהתמדה רוכשים הילדים כישורי חיים ביניהם משמעת עצמית,  אחריות אישית וקבוצתית ותחושת מסוגלות שנבנית דרך נצחונות קטנים לאורך הדרך ומובילה אותם להצלחות בתחומי חיים נוספים. 

משפחה אחת עם מטרה משותפת: את הקבוצות מובילים צוות אנשי מקצוע מהטובים בתחומם בארץ: דן, משה, יובל, רוני ואנה שלימדו דורות של שחיינים. הם חיים ונושמים שחייה ומלמדים מהלב ועם הנשמה. אנו מאמינים שכדי להגיע להישגים נדרשת משפחתיות ומקצוענות בצוות ועל כן המיקוד המקצועי בתיקוף ושיפור הידע בהתאם להתפתחות השחייה בעולם הכרחי על מנת לתחזק בסיס איתן ולשמר את איכות וייחודיות בית הספר. 

ההתקדמות של הילד במקום הראשון. שיטת לימוד ייחודית ופורצת דרך בשחייה.                

אנו משקיעים ביסודות חזקים החל מגיל 5  ופועלים על מנת למנף את יכולות הילד לפי תכנית יעדים רבעונית לכל רמה. קבוצות השחייה הומוגניות והילדים בכל קבוצה לומדים על פי שלבים מנחים המבוססים על שנים של ניסיון. כל ילד ירכוש את המיומנות הנדרשת בהתאם לרמתו ולשלב התפתחותו. מטרתנו להקנות לילדים את הכלים ולפתח את יכולותיהם לעבר השגת המטרה הרצויה בזמן מוגדר כך שיתקדמו לרמה הבאה בקלות ובכיף. בית ספרנו נותן מעטפת רחבה ויחס אישי של שני אנשי מקצוע בכל קבוצה.

השחייה תורמת לתפקוד המערכת החיסונית, מפתחת קואורדינציה, יציבה נכונה, תורמת להתמודדות עם בעיות קשב וריכוז ומחזקת את המסוגלות באמצעות הצבת אתגר והשגתו.                 

החזון שלנו הוא שכל ילד יצא מהמים עם חיוך ענק ותחושת הצלחה  –

לייצר אצל ילדים ביטחון מסוגלות שילוו אותם לכל החיים. 

לפנינו שנה מקצועית נוספת בשיתוף פעולה עם אגודת השחייה החזקה בישראל 'מכבי חיפה'.


 

מעוניינים להצטרף?